-30% Oтстъпка с код:: JOY30 Вижте офертата тук →
-30% Oтстъпка с код:: JOY30 Вижте офертата тук →
-30% Oтстъпка с код:: JOY30 Вижте офертата тук →
-30% Oтстъпка с код:: JOY30 Вижте офертата тук →

ВСИЧКИ ПРОДУКТИ

ВСИЧКИ ПРОДУКТИ

Нови продукти

NEW
Нови продукти

ИЗГОДНИ ПАКЕТИ

ИЗГОДНИ ПАКЕТИ

Аксесоари

Аксесоари
ПАЗАРСКА КОШНИЦА
Няма артикули в количката

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

  1. Общи положения
    1.1. Тази процедура за жалби се издава в съответствие със Закон №. 40/1964 Сб. Гражданският кодекс, както е изменен (наричан по-долу „Граждански кодекс“), със Закон №. 250/2007 Сб. за защита на потребителите с измененията (наричан по-долу „Закон за защита на потребителите“), Закон № 102/2014 Сб. за защита на потребителите при продажба на стоки или предоставяне на услуги въз основа на договор, сключен от разстояние или договор, сключен извън помещенията на Продавача, с измененията и Закон №. 22/2004 Сб. относно електронната търговия с измененията. И урежда правоотношението между Продавача, което е:

    1.2 Продавачът е фирмата

    Търговско наименование: Freylish s. r. относно.
    Седалище: Lermontova 3, Братислава - област Staré Mesto 811 05, Словашка република

    Регистрирано в Търговския регистър на Общински съд Братислава III, Division Sro, номер на вписване 162637/B
    ID: 54756529

    ДДС номер: 2121779781

    ДДС номер: SK2121779781
    Банкова сметка: Tatra Banka, SK61 1100 0000 0029 4513 0575 , 2945130575/1100 , Swift: TATRSKBX

    Продавачът е платец на данък добавена стойност

    (наричано по-долу също „Продавач“ или „Търговец“) и всяко лице, което е Купувач на стоки или услуги, предлагани от Продавача на уебсайта на Продавача, и което действа като потребител в съответствие с разпоредбите на Общите условия, публикувани на уебсайта на Продавача, настоящите Правила за рекламации и съответните закони, определящи потребителя, по отношение на действащото законодателство на Словашката република, по-специално закони: Закон №. 102/2014 Сб. за защита на потребителите при продажба на стоки или предоставяне на услуги въз основа на договор, сключен от разстояние или договор, сключен извън помещенията на Продавача, с измененията, Закон №. 250/2007 Сб. за защита на потребителите с измененията и Закон №. 40/1964 Сб. Граждански кодекс с измененията1.3.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Имейл: hello@freylish.bg

Тел. номер: + 421951003275

1.4 Продавачът препоръчва на потребителите да прилагат правата си от отговорност за дефекти в стоки, стоки или услуги (жалби) на адрес: Freylishs.r.o., P.O.BOX 3, 97217 Kanianka, Словакия

1.5 Настоящите Правила за рекламации уреждат правата и задълженията на Купувача, който е потребител, при упражняване на права поради недостатъци на артикула (стоката) или услугата по силата на договора за покупко-продажба от разстояние, сключен с Продавача чрез онлайн магазина на Продавача.

1.6 Купувач е всяко лице (физическо или юридическо лице), което е сключило договор за покупко-продажба с Продавача чрез уебсайта на Продавача или друго средство за комуникация от разстояние.

1.7. Потребител е Купувачът, който е физическо лице и който при сключването на договор за покупко-продажба през сайта на Продавача не действа в рамките на своята стопанска дейност.

1.8 Настоящите правила за рекламации уреждат правоотношенията между Купувачите, които са потребители, и Продавача. С изключение, посочено в точка 4.12. от тази Процедура за рекламации (Декларация на Продавача относно гаранционния срок в случай, че Купувачът не действа като потребител).

1.9 Продукти (наричани по-нататък „Вещи“ или „Продукти“) са стоки и услуги, които са предназначени за продажба и също са публикувани на уебсайта на Продавача.

2.Връзки

  1. 2.1. Отношения на отговорността на Продавача за недостатъци на стоки или услуги (както и други правоотношения, които могат да произтекат от договорните отношения) с физически лица, които при сключване на договор за покупко-продажба не действат в рамките на своята стопанска дейност ( потребители) се прилагат с изключение на общите разпоредби на Закон № 40/1964 Coll. Гражданският кодекс с измененията, както и специални разпоредби, особено Закон № 102/2014 Сб. за защита на потребителите при продажба на стоки или предоставяне на услуги въз основа на договор, сключен от разстояние или договор, сключен извън помещенията на Продавача и Закон №. 250/2007 Сб. относно защитата на потребителите.

    2.2 Правоотношения, произтичащи от упражняването на правата за отговорност за дефекти между Продавача и Купувача, който е юридическо или физическо лице, предприемач, който извършва дейността си /лица, които не са в положение на потребител/ се уреждат от Закон №. 513/1991 Сб. Търговския кодекс в актуалната му редакция С изключение на точка 4.12 от настоящата Процедура за рекламации (Декларация на Продавача за гаранционния срок в случай, че Купувачът не действа като потребител).

    2.3. На основание §3, ал. 1, буква n), акт № 102/2014 Сб. Продавачът информира потребителя, че няма специални кодекси за поведение, които продавачът се е задължил да спазва, като кодексът за поведение се разбира като споразумение или набор от правила, които определят поведението на продавача, който се е задължил да спазва с този кодекс за поведение във връзка с една или повече специални бизнес практики или бизнес сектори, ако те не са установени със закон или друга правна наредба или мярка на публичен административен орган), които продавачът се е задължил да спазва, и относно начина, по който потребителят може да се запознае с тях или да получи тяхната формулировка.

3.1 Продавачът се задължава да достави артикула (стоката) или услугата в съответствие със сключения договор за покупка, т.е. в необходимото качество, количество и без недостатъци (фактически, юридически).

3.2. Купувачът има право да прегледа продадения артикул или услуга преди да приеме.

4. Гаранционен срок

4.1 Гаранционните срокове започват от момента, в който Купувачът поеме артикула или услугата. Ако закупеният артикул трябва да бъде пуснат в експлоатация от предприемач, различен от продавача, гаранционният срок започва да тече едва от деня, в който артикулът е пуснат в експлоатация, стига купувачът да е поръчал пускането в експлоатация не по-късно от три седмици след приемане на артикула и правилно и своевременно оказано съдействие, необходимо за изпълнение на услугата.

4.1.1. Правата на отговорност за дефекти на нетрайни артикули трябва да бъдат упражнени от Купувача не по-късно от деня след покупката; в противен случай правата изтичат.

4.2.Ако не са бързо развалящи се артикули или използвани артикули, Продавачът носи отговорност за дефекти, възникнали след получаване на артикула по време на гаранционния период (гаранция). Гаранционният срок е 24 месеца. Ако върху продадения артикул, опаковката му или инструкциите към него е отбелязан срок на ползване, гаранционният срок не приключва преди изтичането на този срок.

4.3 Ако става дума за употребявана вещ, Купувачът и Продавачът могат да договорят и по-кратък гаранционен срок, но не по-кратък от 12 месеца.

4.4 За вещи, които са предназначени за по-дълъг период от време, специални разпоредби установяват гаранционен срок, по-дълъг от 24 месеца. Гаранционен срок над 24 месеца може да важи само за част от артикула.

4.5 При поискване от страна на Купувача, Продавачът е длъжен да предостави писмена гаранция (гаранционен лист). Ако естеството на въпроса го позволява, достатъчно е да издадете доказателство за покупка вместо гаранционен сертификат.

4.6. Чрез деклариране в гаранционното писмо, издадено на Купувача или в обявата, Продавачът може да предостави гаранция, надхвърляща обхвата на гаранцията, установен в този закон. В гаранционното писмо Продавачът ще определи условията и обхвата на тази гаранция.

4.7.Гаранционните срокове започват да текат от момента на приемане на артикула от Купувача. Ако закупеният артикул трябва да бъде пуснат в експлоатация от предприемач, различен от Продавача, гаранционният срок започва да тече от деня, в който артикулът е пуснат в експлоатация, стига Купувачът да е поръчал пускането в експлоатация не по-късно от три седмици след поемане на артикула и надлежно и своевременно оказано съдействие, необходимо за изпълнение на услугата.

4.8.При замяна на нов артикул, гаранционният срок започва да тече от момента на получаване на новия артикул.

4.9 Ако се заменя част от нова вещ, когато естеството на вещта позволява това. Гаранционният срок за посочената част започва да тече отново след приемане на новата вещ. Същото важи и при подмяна на част от вещта, за която е предоставена гаранция.

4.10 Правата на отговорност за дефекти на продукта, за които важи гаранционният срок, се погасяват, ако не са упражнени в рамките на гаранционния срок.

4.11.Гаранционният срок се удължава с периода, през който стоката е била рекламирана. Правата за отговорност за дефекти на стоката, за които важи гаранционният срок, се погасяват, ако не са упражнени в рамките на гаранционния срок.

4.12. Следвайки § 429, ал. 2 от Акт №. 513/1991 Сб. Търговския кодекс с измененията, Продавачът декларира, че в случай на продължителност на гаранционния срок в търговски отношения между Продавача и Купувача, който не е потребител, Продавачът поема гаранция за качеството на стоките и услугите за с продължителност 12 месеца.

Правата на отговорност за дефекти на нетрайни артикули трябва да бъдат упражнени от Купувача не по-късно от деня след покупката; в противен случай правата изтичат.

Гаранционният срок започва да тече съгласно разпоредбата на чл. IV, точка 4.1 от настоящия Регламент за рекламации.

5. Ред за упражняване на правата по отговорност за недостатъци (Рекламация)

5.1. Потребителят може да подаде рекламация на адреса, посочен в точка 1.4. на тези ДП. Потребителят може да направи рекламация във всеки един от обектите на Продавача, където е възможно постъпване на рекламация по отношение на продаваните стоки или предоставените услуги, или при посочено лице Продавачът препоръчва на Купувача да предяви рекламация фактура, гаранционна карта или друг документ, доказващ покупката на рекламирания продукт от Продавача. Продавачът препоръчва на Купувача да опише дефекта в стоката или услугата при предявяване на рекламация. Купувачът може да предяви иск към Продавача и чрез трети страни.

5.1.1. Продавачът препоръчва на Купувача да направи рекламация за стоката заедно с подробно описание на дефекта на стоката и документ, доказващ покупката на стоката от Продавача (например доказателство за плащане, фактура, гаранционна карта), за да се ускори процеса на рекламация.

5.1.2 В случай на рекламация, Продавачът препоръчва изпращане на стоката с препоръчана поща. Продавачът препоръчва да не се изпращат стоките с наложен платеж, който няма да бъде приет от Продавача.

5.1.3 Продавачът е длъжен да издаде потвърждение на потребителя при предявяване на рекламация. Ако рекламацията е направена чрез средства за дистанционна комуникация, Продавачът е длъжен незабавно да достави потвърждението на рекламацията на потребителя; ако не е възможно потвърждението да бъде доставено незабавно, то трябва да бъде доставено без ненужно забавяне, но най-късно заедно с документ за обработката на рекламацията; не е необходимо да се доставя потвърждение за прилагането на рекламацията, ако потребителят има възможност да докаже прилагането на рекламацията по друг начин.

5.1.4 Продавачът е длъжен да издаде писмен документ за разглеждане на рекламацията не по-късно от 30 дни от датата на подаване на рекламацията, но не по-късно от документа за разглеждане на рекламацията, ако срокът за разглеждане на рекламацията е изтекъл. обработката му започва да тече от деня, в който предметът на рекламацията е поет от продавача.

5.1.5. Разглеждане на рекламация означава приключване на процедурата по рекламация чрез предаване на ремонтирания продукт, замяна на продукта, връщане на покупната цена на продукта, заплащане на подходяща отстъпка от цената на продукта, писмена покана за вземане. над изпълнение или оправдано отхвърляне,

5.2 Разглеждането на рекламацията не засяга правото на потребителя на обезщетение за вреди съгласно специална разпоредба.

5.3 Продавачът е длъжен да определи начина на разглеждане на рекламацията съгласно § 2 буква м) от акт № 250/2007 Сб. в валидната формулировка (разглеждане на рекламация означава прекратяване на процедурата по рекламация чрез предаване на ремонтирания продукт, замяна на продукта, връщане на покупната цена на продукта, заплащане на подходяща отстъпка от цената на продукта, писмена покана за поемане на изпълнение или неговият обоснован отказ) незабавно, в сложни случаи не по-късно от 3 работни дни дни от деня на предявяване на рекламацията, в основателни случаи, особено ако е необходима комплексна техническа оценка на състоянието на продукта или услугата, не по-късно от 30 дни от деня на предявяване на рекламацията. След определяне на начина на обработка на рекламацията, рекламацията се обработва незабавно, в обосновани случаи рекламацията може да бъде обработена по-късно; въпреки това обработката на иска не може да отнеме повече от 30 дни от датата на подаване на иска. Ако предметът на рекламацията е поет от продавача в ден по-късен от деня на подаване на рекламацията, сроковете за разглеждане на рекламацията по тази алинея започват да текат от деня на поемане на предмета на рекламацията от продавача. ; но най-късно от момента, в който продавачът направи невъзможно или възпрепятства поемането на предмета на рекламацията. След изтичане на срока за разглеждане на рекламация, потребителят има право да се откаже от договора или има право да замени стоката (предмет на рекламация) за нова стока.

5.4 Ако потребителят направи рекламация за продукта в рамките на първите 12 месеца от покупката, Продавачът може да разгледа рекламацията, като я отхвърли само въз основа на професионална оценка; независимо от резултата от експертната оценка, потребителят не може да бъде задължен да заплати разходите за експертната оценка или други разходи, свързани с експертната оценка. Продавачът е длъжен да предостави на потребителя копие от експертната оценка, обосноваваща отхвърлянето на рекламацията, не по-късно от 14 дни от датата на обработване на рекламацията.

5.5 Ако потребителят е направил рекламация на стоката след изтичане на 12 месеца от покупката и Продавачът я отхвърли, лицето, което е разгледало рекламацията, е длъжно да посочи в документа за разглеждане на рекламацията на кого потребителят може да изпрати стоката за експертна оценка. Ако продуктът е изпратен за експертна оценка на упълномощено лице, разходите за експертната оценка, както и всички други свързани с нея разходи са за сметка на Продавача, независимо от резултата от експертната оценка. Ако чрез професионална оценка потребителят докаже отговорността на Продавача за дефекта, той може да предяви рекламацията отново; гаранционният срок не изтича по време на извършване на експертната оценка. Продавачът се задължава да възстанови на потребителя в 14-дневен срок от датата на повторно предявяване на рекламацията всички направени разходи за експертна оценка, както и всички съпътстващи разходи, направени целево. Подновен иск не може да бъде отхвърлен.

5.6 Потребителят има право на възстановяване на необходимите разходи (особено пощенските разходи, заплатени при изпращане на рекламирана стока), възникнали във връзка с упражняването на законни права от отговорност за дефекти в стоките и услугите. В случай на отказ от договора поради дефект в стоката или услугата, потребителят също има право на възстановяване на разходите по този отказ.

5.7 Изисквания за експертна оценка в съответствие с точка 5.4 от този член:

Експертната оценка трябва да включва:

а) идентификация на лицето, което извършва професионалната оценка,
б) точна идентификация на оценявания продукт,
в) описание на състоянието на продукта,
г) резултат от оценката,
д) датата на експертната оценка.
5.8 Ако естеството на продукта го позволява, потребителят ще предаде продукта на Продавача (посочено лице) при рекламация. Ако естеството на продукта не позволява продуктът да бъде доставен на продавача (упълномощено лице), потребителят може да поиска отстраняване на дефекта на мястото, където се намира продуктът или да се договори с Продавача (упълномощено лице) за начин на транспортиране на продукта при рекламация.

5.9 В гаранционния срок не се включва времето от упражняването на правото на отговорност за дефекти до момента, в който Купувачът е бил длъжен да поеме стоката след приключване на ремонта. Продавачът е длъжен да предостави на Купувача потвърждение кога е упражнил правото си, както и за ремонта и неговата продължителност.

6. Права на купувача при упражняване на правата му по отговорност за недостатъци

6.1. Ако това е дефект, който може да бъде отстранен, Купувачът има право да го отстрани безплатно, навреме и правилно. Продавачът е длъжен да отстрани дефекта без неоправдано забавяне.

6.2. Вместо отстраняване на дефекта, Купувачът може да поиска замяна на артикула или, ако дефектът засяга само част от артикула, замяна на част, ако това не води до неоправдани разходи за Продавача предвид цената на стоките или сериозността на дефекта.

6.3 Продавачът винаги може да замени дефектния артикул с безупречен, вместо да отстрани дефекта, ако това не създава сериозни затруднения на Купувача.

6.4 Ако това е дефект, който не може да бъде отстранен и който пречи на вещта да се използва правилно като вещ без дефект, Купувачът има право да замени вещта или има право да се откаже от договора. Същите права принадлежат на Купувача, ако дефектите могат да бъдат отстранени, но ако Купувачът не може да използва правилно артикула поради повторна поява на дефекта след ремонт или поради по-голям брой дефекти.

6.5 При наличие на други непоправими дефекти, Купувачът има право на разумна отстъпка от цената на артикула.

VII. Заключителни разпоредби

7.1. Процедурата за рекламации е неразделна част от Общите условия и Принципите и инструкциите за защита на личните данни на този уебсайт. Документи - Общите условия за бизнес и Принципите и инструкциите за защита на личните данни на този уебсайт са публикувани в домейна на уебсайта на Продавача.

7.2.В случай на промяна в Процедурата за рекламации, отношенията между Купувача и Продавача се уреждат от Процедурата за рекламации, валидна и действаща към момента на сключване на Договора за покупко-продажба, до момента на неговото прекратяване.

7.3 Настоящата Политика за рекламации е валидна и действаща към момента на публикуването й на уебсайта на Продавача на 10.10.2023 г.

ДОСТАВКА
ДО 3 ДНИ
БЕЗПЛАТНА ПОЩА
НАД 109 лв
14 ДНИ
ЗА ВРЪЩАНЕ